El plaer de l'escriptura

El plaer de l'escriptura
el plaer de l'escriptura

dimarts, 21 de gener del 2014

Continuació del conte de Dorothy Parker   La sra. Carrington i la sra. Crane (inclòs al blog)

-Què dius, nena? –li  preguntà sorpresa a la Sra. Crane. Mai ho hauria dit, que tu en fas d’exercici ...
-T’ho dic de veritat, fa dos mesos que vaig contractar un preparador físic de primera –va afirmar amb un to de burla.
-I com és que el vas contractar? –va tornar a insistir la Sra. Carrington.
-Doncs nena, feia uns dies que notava que el meu marit, en Peter, no em mirada igual que abans, vaig pensar que ja no em trobava atractiva i per això el del preparador físic –li  va explicar molt concentrada. Però ara tinc una confessió a fer-te ...
-Mana’m reina, sóc tot orelles –li va dir la Sra. Carrington, amb molta curiositat.
-Doncs que el preparador físic és jove, molt ben plantat, molt amable amb mi, molt atent, i molt ...
-No voldràs dir que te n’has enamo ...! –va interrompre la Sra. Carrington.
-Doncs ..., pot ser ... –va respondre amb vergonya. Sí, estic enamorada d’un home més jove que jo!
-Nena, d’això no te n’has d’avergonyir, tu tranquil.la que aquest secret es queda aquí ben guardat, d’acord? – li va dir aquesta, amb un to de comprensió.
-M’ho jures?
-T’ho juro per totes les partides de bridge que hem fet!

-Així doncs, et crec –va concloure la Sra. Crane.

Janna González, 4 d'ESO A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada